Header Ads Widget

Hindi Poetry for Love + Urdu Poetry Status 2020

Hindi Poetry for Love + Urdu Poetry Status 2020

Hindi Poetry for Love,  Urdu Poetry Status

جب بھی تمہیں یاد کروں پلکیں بھیگ جاتی ہیں

تیرا بچھڑنا ناسور بن کر دل کو زخم دیتا ہے

آخر جھوٹی نکلیں وہ قسمیں بے وفا نکلا تُو بھی

تجھ سے بڑھ کر تجھے چاہا پھر بھی تُو فریب دیتا ہے

زمانے سے بیگانہ ہوا سکون میں تھا اب بے قرار ہوں

سانسوں میں بسایا تجھے مہکے پھولوں کی چاشنی کی طرح

مسکرانا سکھایا خوشگوار سپنے بُنے تیرے لئے

کیسے ایک لمحے میں چھوڑ دیا کیا خاص اہمیت دیتا ہے

پہلی ملاقات میں درد دل بڑھا کر مسکراتا تھا

میری خوشی کو اپنی زندگی کا سرمایہ سمجھتا تھا

میرے پیار بھرے خط پڑھ کر مہک سا جاتا تھا

بدلا ہے کیسے ظالم انجانے زخمِ جدائی دیتا ہے

میرے چہرے کو مہتاب ہونٹوں کو چھلکتا جام کہتا تھا

میری دید کواپنی آنکھوں کی آرزو دل کا قرار کہتا تھا

چاہت کے باوجود انجانے پن کو اپنی مجبوری کہتا تھا

پیار تھا درمیان پھر کیوں جدا رہنے کی سزا دیتا ہے

Hindi Poetry for Love + Urdu Poetry Status

Raat kat-ti Rahi chand dhalta Raha"

"Aatish-e-Hijr Main koi jalta Raha"

"Ghar ki tanhaiyan Dil ko Dasti rahin"

"Koi Bechain karwat Badalta Raha"

"Aas-o-Umeed ki Shamma Roshan Rahi"

"Ghar ki Dehleez ko koi takta Raha"

"Raat Bhar Chaandni Gungunati Rahi"

"Raat Bhar koi tanha Sisakta Raha"

"Ashk Palkon Pe aa k Bikhrty Rahy"

"Naam Lab pe Kisi ka Lrzta Raha"

"Aaj Phir Raat Basar Ho Hi Gai"

"Aaj Phir koi khud Se Ulajhta Raha.

بیچ دوراہے میں لا کر اکیلا چھوڑ کر چلے گئے

وعدے ساتھ رہنے کے کیے اور نبھائے بغیر چلے گئے

تم نے مجھے سمجھا ہی نہیں اس لئیے اچانک

بے وفائی کا داغ لگا کر روتے ہوئے چلے گئے

کتنی مشکلوں سے پایا تھا تمہیں دنیا کی بھیڑ سے

اپنی ہستی کو بھلا بیٹھے تمہیں دل میں بسا بیٹھے

زمانے کے الزام بھی سہے تیرے لئے خندہ پیشانی سے

اتنے کرب اُٹھائے جس کے لئے وہ بھی الزام لگائے چلے گئے

اپنی دلکش کشش سے مجھے اپنی طرف کھینچ لیا اُس نے

کئی بار ہٹایا قدموں کو تیری طرف پھر بھی چل دیے

تیرے ساتھ کی خوشگواری سے کیسا مہک سا جاتا میں

میرے ہونٹوں پر پھیلی مسکراہٹ کا رُخ بدل کر چلے گئے

مجھے چاہت کا دھوکا دیا میرے ارمانوں سے کھیلتے رہے

پیار کے سہانے خواب دیے مہتاب کہہ کر پکارتے رہے

میرے شدت محبت پر شک تھا کیوں اتنی دور چلتے رہے

میں کتنا قرار میں تھا مجھے بے چین کر کے چلے گئے

Urdu Poetry Status

Tujhe Bhool Janay Ki Koshishein,?Kabhi Kaamyab Na Ho Sakeen

Teri Yaad Shaakh-E-Gulaab Hye, Jo Hawa Chali To Mehak Uttay

سنو تم کتنے ظالم ہو۔۔۔۔

سنو تم کتنے ظالم ہو

کہ گھر آئے مہمان سے بھی

بے رُخی برتتے ہو

غیر ضروری طور پہ تم

نظر انداز کرتے ہو

چلو ایسی بات ہے تو

نہ تم کو اب ستاوں گا

نہ تجھ سے ملنے آوں گا

Hindi Poetry for Love,  Urdu Poetry Status
Urdu Poetry Status
Tumhin Janaa Ijazat Hai....!!!
Keh In Tareek Rahoon Per

Thakan Si Khud Main Pao To...
Andheron sey Kabhi Dil Dol Jaye

Thak SayJao To...!!!
Meray Jaltey Hoey Lamhon
Meray Kangaal Hathon Se

Chhura K Apny Hathoon Ko
Fazza Ki Naghmagi se

Tum Ney Geeton Ko Chun Lena

Haseen Palkon Ki Nokon Per
Naey Khaab Tum Bun Lena

Koi Ger Pochey Mera To
Is Sey Mera Ziker Mat Karna

Meray Jeevan Ki Jalti Dopehr Se
Begharz Ho Kar

Tum Apni Chandni Ratoon Main
Jugnu Paltey Rehna

Meri Tanhaion Ki Vehshatoon Ki
Fiker Mat Karna

Tumhen Is Ki Ijazat Hai
Meray Sab Khat Jala Dena

Meri Her Yaad Ko Dil Se
Khurachna Aur Mitta Dena

Tumhain Bilkul Ijazat HAi...
K Jab Chaho Bhulla Dena

Mager Itni Guzarish Hai....
Ager Aesa Na Ho Janaa
Tu Acha Hai.

Post a Comment

0 Comments