Header Ads Widget

Sad Poetry Sms, Sad Poems About Death

Sad Poetry Sms, Sad Poems About Death

رشتہ گہرا ہے


میرا اپنی ذات سے رشتہ گہرا ہے

جیسا دن کا رات سے رشتہ گہرا ہے

جن میں تیرے پیار کی خوشبو ہوتی ہے

میرا ان نغمات سے رشتہ گہرا ہے

جن حالات میں تم نے مجھ کو چھوڑا تھا

میرا ان حالات سے رشتہ گہر ا ہے

وہم و گماں میں گزری عمر تمہاری بھی

میرا بھی خدشات سے رشتہ گہرا ہے
Sad Poetry Sms
Sad Poetry Sms, Sad Poems About Death

KUCH UNKI ADAON KA TALABGAR BOHOT THA

KUCH UNKI ADAON KA TALABGAR BOHOT THA

KUCH APNI ANAON SE MUJHAY PYAR BOHOT THA

SOCHA THA K PA LON GA USEY AIK NA AIK DIN

PEHLI SI MOHABBAT PE MUJHAY AITBAR BOHOT THAT

MANZIL KESAY NASEEB HO DIYAR KI

RASTA JO TERAY GHAR KA PURISRAR BOHOT THA

US NE KUCH IS ANDAZ SE IZHAR KIA THA

IQRAR KAM, IQRAR MAIN TAKRAR BOHOT THA

mujhko FAQAT PYAR MAIN RUSWAIYAN MILEN

SHAYED K MOHABBAT KA GUNEHGAR BOHOT THA.

Sad Poertry Sms
جب بھی تمہیں یاد کروں پلکیں بھیگ جاتی ہیں

تیرا بچھڑنا ناسور بن کر دل کو زخم دیتا ہے

آخر جھوٹی نکلیں وہ قسمیں بے وفا نکلا تُو بھی

تجھ سے بڑھ کر تجھے چاہا پھر بھی تُو فریب دیتا ہے

زمانے سے بیگانہ ہوا سکون میں تھا اب بے قرار ہوں

سانسوں میں بسایا تجھے مہکے پھولوں کی چاشنی کی طرح

مسکرانا سکھایا خوشگوار سپنے بُنے تیرے لئے

کیسے ایک لمحے میں چھوڑ دیا کیا خاص اہمیت دیتا ہے

پہلی ملاقات میں درد دل بڑھا کر مسکراتا تھا

میری خوشی کو اپنی زندگی کا سرمایہ سمجھتا تھا

میرے پیار بھرے خط پڑھ کر مہک سا جاتا تھا
بدلا ہے کیسے ظالم انجانے زخمِ جدائی دیتا ہے

میرے چہرے کو مہتاب ہونٹوں کو چھلکتا جام کہتا تھا

میری دید کواپنی آنکھوں کی آرزو دل کا قرار کہتا تھا

چاہت کے باوجود انجانے پن کو اپنی مجبوری کہتا تھا

پیار تھا درمیان پھر کیوں جدا رہنے کی سزا دیتا ہے
Sad Poems About Death

Sad Poetry Sms, Sad Poems About Death
Sad Poertry Sms
 ہم کس قدر پاس تھے کتنے دور ہو گئے

زندگی تھی ساتھ اس سے کتنے دور ہو گئے

ہم دونوں کا ساتھ تھا کتنا ہی خوبصورت

محبت تھی ساتھ اس سے کتنے دور ہو گئے

لوگ دیتے تھے مثالیں تیری میری چاہت کی

تڑپ تھی درمیان اس سے کتنے دور ہو گئے

تلخیاں نہ کوئی دکھ تھا ہمارے قریب بھی

مٹھاس تھی درمیان اس سے کتنا دور ہو گئے

مجھ سے دور رہنا کتنا کٹھن ہوتا تھا تیرے لئے

سانجھ تھی درمیان اس سے کتنے دور ہو گئے

میں نہیں کر سکتا تھا تصور تجھ سے بچھڑنے کا

تقدیر تھی ساتھ اس سے کتنا دور ہو گئے
Sad Poertry Sms

Post a Comment

0 Comments